שאלות ותשובות

כיצד מבצעים הזמנה?
בחר את המוצר הרצוי ולחץ על לחצן "הוסף לעגלה", באפשרותך לעדכן את הכמות לגבי כל מוצר הנמצא בעגלה.
לאחר שסיימת להוסיף את כל המוצרים הדרושים לך בחר את אופן המשלוח ולחץ על לחצן "לרכישה".
הקלד את פרטיך האישיים (במידה והינך לקוח חוזר הקלד את כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמא שבחרת
בעת רישומך הקודם). לסיום הקלד את פרטי התשלום.
מייד עם סיום הזמנתך ישלח אליך דואר אלקטרוני עם מספר ופרטי הזמנתך.


כמה יעלה לי המשלוח?
חיוב על משלוח מתבצע פעם אחת, ללא קשר למספר המוצרים בהזמנה.

אופן השילוח הזול ביותר הינו לנקודת חלוקה, עלות השילוח הינה מסובסדת ומחוייבת ב-13 ש"ח בלבד.
זמן ההגעה הממוצע לנקודת חלוקה, הינו 1-4 ימי עסקים.
במקרים של ביטול הזמנה לאחר שילוחה ו/או החזרת המוצר, יבוצע זיכוי בקיזוז עלות השילוח בפועל - 25 ש"ח.
חבילה שחזרה משום שלא נאספה ע"י הלקוח תחוייב ב-2 שליחויות.
ניתן לבחור את נקודת החלוקה לקבלת המוצר, בעת ביצוע ההזמנה.

משלוח באמצעות דואר שליחים :
לכתובת פרטית או עסקית: 39.00 ש"ח
במקרה של ביטול הזמנה או החזרה, ינתן זיכוי בניכוי עלות השילוח וההחזרה (2 משלוחים).


מתי ישלח אלי המוצר?
המוצרים המופיעים באתר קיימים במלאי וישלחו עוד באותו יום של ביצוע ההזמנה או ביום העסקים הבא.
זמן ההגעה של מוצר בדואר שליחים הינו 1-3 ימי עסקים בהתאם לאזור המגורים.
משלוחים באמצעות דואר שליחים לקיבוצים, מושבים וישובים קטנים יסופקו בין 1-5 ימי עסקים.
במקרה של איחור בזמן השילוח, לא ינתן החזר כספי בגין דמי השילוח או פיצוי, ע"י חברת השילוח או על ידי מדיה גלקסי.

כיצד ישלח אלי המוצר?
כל המוצרים שאנו שולחים מבוטחים בגין נזק ו/או אובדן.
אנו מקפידים לארוז היטב את המוצרים, על מנת להבטיח כי יגיעו בשלמות אל יעדם.

איך אפשר לשלם?
התשלום הינו באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית.
אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי של כל החברות, למעט כרטיסי אמריקן אקספרס.
התשלום באתר הינו מאובטח ומוגן בפני פריצות. אנו לא שומרים בשום שלב את פרטי האשראי, כמתחייב עפ"י חוק.
עסקים אשר מעוניינים לבצע הזמנה ואין באפשרותם לעשות זאת באמצעות כרטיס אשראי
מתבקשים ליצור קשר באמצעות טופס יצירת קשר לתיאום אופן התשלום.

מהו מינימום סכום להזמנה?
מינימום סכום להזמנה באתר הינו 49 ש"ח (לא כולל דמי המשלוח).

האם נשלחת חשבונית מס או קבלה?
לכל הזמנה מצורפת בתוך החבילה חשבונית מס/קבלה ביחד עם העתק שובר החיוב של כרטיס האשראי.

האם יש אחריות למוצרים המופיעים באתר?
כל המוצרים באתר כוללים אחריות ל-12 חודשים אלא אם צויין אחרת.
במקרה של מוצר פגום או תקול יש לפנות באמצעות דף יצירת קשר או לשלוח את המוצר לכתובתנו המופיעה שם.
האחריות אינה כוללת נזק פיזי למוצר (שבירה, קרע, רטיבות וכד'...) או כתוצאה משימוש לא נכון (מגע עם מים למוצרים שאינם
מיועדים לכך, חיבור למתח לא מתאים וכד'...).
אחריות תינתן בצירוף חשבונית רכישה בלבד. יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית הרכישה אל היבואן נותן האחריות.

הזמנת רכש מחברה, כיצד לבצע ואיך לשלם?
חברות המעונינות לבצע הזמנת רכש ואין ברשותן כרטיס אשראי, מוזמנות ליצור קשר באמצעות
דף יצירת קשר לתיאום אופן התשלום.